Reklamační řízení se řídí Občanským zákoníkem (zákonem č.40/1964 Sb.), ve znění pozdějších předpisů a Zákonem o ochraně spotřebitele (zákonem č. 634/1992 Sb.), ve znění pozdějších předpisů.
Při případné reklamaci kupující kontaktuje prodejce e-mailem nebo telefonicky.
Reklamované zboží následně zašle ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy jako zásilku pojištěnou na hodnotu reklamovaného zboží na adresu: Gabriela Lorencová, Boloňská 305, 109 00 Praha 10.
Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata.
Součástí reklamace by měl být doklad o zaplacení zboží (stačí kopie) a popis závady. Při oprávněné reklamaci má kupující právo na náhradu skutečných nákladů na dopravu spojenou se zasláním reklamovaného zboží.
V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit do 30-ti dnů od jejího doručení tak, jak stanoví zákon.
V případě uznané reklamace, bude zákazníkovi zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka na bankovní účet určený zákazníkem.