S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

NOVINKY

arr3Změna obchodních podmínek od 1.9.2017Změnu Obchodních podmínek zaznamenala pouze část o výši úhrady dopravy zboží přes společnost InTime... arr3Změna obchodních podmínek od 5.1.2017Změnu Obchodních podmínek zaznamenala pouze část o způsobu a výši úhrady dopravy zboží - bohužel... arr3Provoz o letních prázdnináchBěhem letních prázdnin budu vyřizovat a odesílat objednávky 2x týdně a to výhradně Českou poštou. O... arr3Výsledky ankety Plena roku 2016Čtvercová plena roku 2016 Čtvercová Libštátská bavlněná plena Extra kvality 70x70 cm, bílá, 354... arr3Týden Opravdových Plen - TOP 2016Jako každý rok, i letos se zapojíme do celosvětové akce Týdne Opravdových Plen (TOP). V týdnu od... arr3Změna obchodních podmínek od 1.1.2016Změnu Obchodních podmínek zaznamenala pouze část o způsobu doručení - nadále již nenabízím Cenný...

KONTAKTY

Gabriela Lorencová
Boloňská 305
109 00 Praha 10
tel: +420 604 270 795
info@e-pleny.cz
IČ: 63653044

ZBOŽÍ V AKCI

cena                       
skladem ANO
cena                       
skladem ANO

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» Reklamační řád

Reklamační řízení se řídí Občanským zákoníkem (zákonem č.40/1964 Sb.), ve znění pozdějších předpisů a Zákonem o ochraně spotřebitele (zákonem č. 634/1992 Sb.), ve znění pozdějších předpisů.


Při případné reklamaci kupující kontaktuje prodejce e-mailem nebo telefonicky.

Reklamované zboží následně zašle ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy jako zásilku pojištěnou na hodnotu reklamovaného zboží na adresu: Gabriela Lorencová, Boloňská 305, 109 00  Praha 10.

Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata.

Součástí reklamace by měl být doklad o zaplacení zboží (stačí kopie) a popis závady. Při oprávněné reklamaci má kupující právo na náhradu skutečných nákladů na dopravu spojenou se zasláním reklamovaného zboží.
V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit do 30-ti dnů od jejího doručení tak, jak stanoví zákon.

V případě uznané reklamace, bude zákazníkovi zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka na bankovní účet určený zákazníkem.

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ